שאלות נפוצות

ענינו עבורכם בצורה מפורטת עבור כל השאלות הנפוצות הקיימות

משלוחים

האם אתם עושים משלוחים?

כן, אנחנו מספקים שירות משלוחים לכל הארץ.
מידע נוסף עבור אודות משלוחים ניתן למצוא פה.

איך עובד שירות המשלוחים שלכם?

שירות המשלוחים שלנו עובד ביחד עם “דואר ישראל” כך שהמחירון וזמני המשלוח תלויים ב”דואר ישראל”.
בסוף הרכישה ישלח אליכם מספר מעקב של החבילה.

האם ניתן לאסוף את החבילה באופן עצמאי?

כן, ניתן לאסוף את החבילה באופן עצמאי ללא תוספת תשלום מאשדוד בכל יום בין השעות 15:00 – 20:00. יש לתאם איתנו מראש את ההגעה לאיסוף.

איך אתם אורזים את המוצרים?

המוצרים נארזים באופן יסודי בחבילת קרטון עם חומרים איכותיים שישמרו על המוצר שיגיע אליכם בשלמותו.
בנוסף אנו אורזים את החבילות בדיסקרטיות ואין אפשרות לזהות את תוכן החבילה.

איך אני מקבל מספר מעקב של החבילה שלי?

בסיום הרכישה ישלח אליכם למייל מספר מעקב של החבילה. במידה ומספר המעקב לא נשלח אליכם באופן אוטומטי למייל, ניתן לפנות אלינו לצורך קבלת מספר מעקב.

תשלום

מה הם אפשרויות התשלום?

ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי / חשבון פייפאל / מזומן.

האם אני חייב חשבון פייפאל בשביל לשלם?

לא. אומנם עמוד התשלום הוא דרך פייפאל אך הדבר לא מחייב צורך בחשבון. במידה ואין לכם חשבון ותרצו לשלם בכרטיס אשראי, הפעולה אפשרית.

האם ניתן לשלם במזומן?

כן, ניתן לשלם במזומן לרוכשים באיסוף עצמי.

האם אתם מספקים קבלות?

כן, לאחר שתבצעו תשלום מלא, ישלח לחשבון האימייל שלכם קבלה באופן אוטומטי.

למה אני לא מצליח לשלם דרך כרטיס אשראי?

מטעמי בטיחות לא ניתן לשלם בעזרת כרטיס אשראי מהמובייל. במידה ותרצו לשלם בכרטיס אשראי, תצטרכו לעשות זאת דרך המחשב.

האם ניתן לשלם באמצעות כרטיס דיירקט?

לא, אנו מקבלים רק כרטיס אשראי של ויזה או מאסטרקארד.

כללי

האם המוצרים באתר חוקיים?

כן, כל המוצרים באתר חוקיים ומיועדים לשימוש חוקי בלבד, אין חשש מרכישה.

האם כל אחד יכול לרכוש באתר?

לא, המוצרים באתר מוצגים למכירה רק למי שמלאו לו 18 שנים ומעלה.

האם קיימת אחריות על מוצרים?

חלק מהמוצרים הנמכרים בחנות נמכר עם תעודת אחריות (מטעם היצרן או היבואן). בנוגע למוצרים אחרים אשר היצרן/יבואן לא סיפק בעבורם תעודת אחריות אין באפשרותנו לספק אחריות כיוון שאין אנו יצרני המוצר.

האם ניתן לבצע החזרת מוצר?

כן, אנו מאפשרים החזרת מוצרים וזאת בכפוף למדיניות ההחזרים שלנו בדף התקנון.

למה אני לא רואה הודעות אימייל מכם?

לעיתים הודעות מייל שתקבלו מאיתנו, עלולות להגיע לתיבת דואר הספאם.

מה הם האפשרויות יצירת הקשר?

ניתן לפנות אלינו באמצעות אימייל / טלגרם / פייסבוק.
התקשורת עם פאף סטיישן הינה אלקטרונית בלבד בגלל שזה מאפשר לנו להיות מהירים יותר, ממוקדים יותר ולתת שירות טוב יותר.

מה עליי לעשות אם קיבלתי מוצר שבור?

ניתן לפנות לפאף סטיישן באמצעות אחד מדרכי יצירת הקשר בצירוף וידיאו של פתיחת החבילה בכפוף למדניות ההחזרות שלנו.

כן, אנחנו מספקים שירות משלוחים לכל הארץ.
מידע נוסף עבור אודות משלוחים ניתן למצוא פה.

יש ללחוץ על כפתור העריכה כדי לשנות את הטקסט הזה. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולהע צופעט למרקוח איבן איף, ברומץ כלרשט מיחוצים. קלאצי צש בלי